Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Dieten

Av Maria Gustavsson - 14 oktober 2010 18:58

Jag tänkte så här, mjukstart annars kommer jag tröttna och inte orka .

jag väger i dag 78 kg :( jobbigt att skriva ut det... jobbigt att ens se sen siffran.


varannan dag blir det förändrigs dag , då ska jag


träna , äta yougurt till frukost, dricka varma koppen och äta nån riskaka

 

dom dagarna jag "vilar" ska jag äta vanlig mat fast i mindre potioner och äta gröt till frukost och låta kroppen vila.


då tror jag att jag kommer gå ner i vikt och inte bli uttråkad eller sluta med dieten. 


Nått som kommer vara viktigt varje dag vilo dag eller inte , det är att jag måste bli bättre på att dricka vatten ! det rensar kroppen , minskar känslan av hunger, finare hud m.m


Nu ska jag kolla runt på internet efter lite hus kurer eller andra knep för att öka förbränning ! kollar in senare för att läsa råden!


XOXO      Maria Gustavsson

 
 
Cissi

Cissi

16 oktober 2010 16:09

78 kilo! det är väl inte mycket :O du är säkert inte ens tjock...

Men om du vill må bättre ( och om man vill bli smal ) så rekommenderar jag antingen Herbalife näringstillskott eller Slim.
www.smalare.nu

www.ner-i-vikt.se

http://www.immortal.bloggplatsen.se

 
Cissi

Cissi

16 oktober 2010 16:10

OBS! Jag säljer inte något sådant, men jag känner en som gör det. Du kan kolla runt och hitta nån som finns i närheten av där du bor.

http://www.immortal.bloggplatsen.se

Maria Gustavsson

19 oktober 2010 19:18

Tack så mycke för tipsen:D jag är inte så överviktig men otränad och kilorna sitter på fel ställen. :D

 
Linnéa

Linnéa

17 oktober 2010 12:36

Hej du. Nu tänker inte jag leka moraltant eller något men jag tror inte att du skall tänka på att banta så mycket. För att man skall må bra - gå ner i vikt etc - så är det viktigt att göra en livsomvändning. Alltså inte banta - nästan alla bantningsturer går åt skogen - jag vet för jag har provat säkerligen vareviga en. Sedan en dag läste jag en bok som heter hjärnkoll (inte en bantningsbok) som visar hur hjärnan och kroppen reagerar på det vi stoppar i oss. Boken är skriven av en hjärnforskare. Jag insåg efter att ha läst den boken att det inte fungerar och banta - man måste tänka om hur man äter och hitta ett sätt att äta som man inte behöver avbryta när man nått sin målvikt. Utan man fortsätter bara att äta som vanligt. Jag har valt bort socker i olika former eftersom jag inte kan äta godis med måtta - men mat äter jag, bra fett såsom olivolja, riktigt smör etc. Socker är den stora fällan - inte fettet. Lycka till =)

http://linneawass.blogg.se

Maria Gustavsson

19 oktober 2010 19:12

Tack så mycket för din komentar och ditt tips! ska verkligen försöka hitta den där boken :D låter som ett bra första steg !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 23:13


Nu har jag haft en riktigt ta hand om mig själv kväll , den hade inget med min vikt att göra så nu tänkte jag tips om lite skönhetsprodukter som är super bra!   Fast först började med att sola 15 min känner sej så mycke frächare om man är lite br...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 21:25

Sitter och dricker just det... vatten! läste nyss att billigt, hälsosamt och bra bantingsmedel är vanligt vatten   Drick ett litet glas vatten presic förre varje måltid för att minska hungern och drick ett stort glas till måltiden för att lätta...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:51

     Måste bara tipsa om nått jag läste nyss :D   Att powerwalka i intervaler tränar både styrka i ben , rumpa och nedre sidan av magen + att det ger massa kondition ! power i 4 minuter sätt dej och vila 1 minut drick vatten pusta ut sen kör ...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:30


Här är ett tips från mig till er... om ni ska gå ner i vikt : Skit i vågen! Träna och må bra känn skillnaden på kläder och i självförtroendet i ställe.   Annars mår du skit bra med dej själv så ställer du dej på vågen i slutet av veckan så har ...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:19

Hallo Hallo :D   Usch nu måste jag verkligen skärpa mig har ju fått jätte fina komentarer visste inte att bloggen skulle få folk att reagera :D hur kul som hellst!   Ett tips jag fått är att för att gå ner i vikt ska du tänka mest på mängden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards