Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Maria Gustavsson - 16 oktober 2010 21:16

Sanning.


Och det ligger till så här att jag starta blogg för jag vill ha en motivition och nått att kämpa för. jag vill visa min vikt nedgång över bloggen samtidigt som jag vill bygga upp bloggen och mitt mål är att tjäna pengar på den så jag kan göra det jag gillar mest, Mode... när ni följt min viktnedgång till en sund vikt som jag mår bra med så kommer bloggen över gå i mer och mer mode och skönhet .


Jag älskar allt som har med mode skönhet och hälsa att göra men fick aldrig chansen att utbilda mig inom området så jag använder bloggen för att kunna uttrycka om förhoppningsvis utveckla mig inom det området.


Men just nu kommer ni få följa min vikt nedgång börjar med bilder och diet uppdatering i morgon!


Nu kör vi!! hoppas ni är med mig :)



XOXO      Maria Gustavsson

Av Maria Gustavsson - 16 oktober 2010 15:49

Thinspo behöver inte alltid vara nått dåligt. jag använder det för att påminns mig själv ibland om varför jag gör detta.


Hon är så vacker! och hon har lyckats gått ner och hålla vikten nere fast hon har barn och allt. skulle vilja veta vilken diet hon håller!

  


Megan fox är verkligen som en dröm hon också så jääävla snygg! jag vill vara smal så att en sådan tatuering skulle passa på mig till sommaren 2011 <3

  

Fatta va snyggt att ha , och man behöver bara visa den om man vill och så skulle det ju verkligen dra blickarna till en på staranden som jag hade tänkt att besöka för första gången på typ 4 år nästa sommar i klädd bikini !! och så är de ju ett snyggt sett att visa upp en budskap eller nått som betyder mycket för en :D


Nu ska jag göra klart tårtan sen så åter kommer jag ! tänkte berätta om lite framtidsplaner som har med bloggen att göra. gjorde ju den här bloggen med ett mål i bakhuvudet ;) CYA


XOXO    Maria Gustavsson

Av Maria Gustavsson - 16 oktober 2010 15:29

Uscha i mig , i dag har jag en dålig dag. känner mig tjockare än nånsin och känner det verkligen som att jag skulle behöva gå ner alla kilon nu för att slippa hamna i en ond cirkel där jag inte vet när jag ska sluta.


Men men tänk posetivt nu...... Idag har jag bakat tårta och kärleksmums för min kära far fyller år , kommer bli som en liten överaskning senare i dag när jag åker hem till han och mamma.

Har bestämt mig för att äta EN tårtbit i dag bara för att det är pappas födelsedag annars kommer både han och mamma nog bli lite besvikna. usch låter som en dålig ursäkt bara för att få moffa i mig massa skit men vad säger ni som läser? är det okej? Skulle verkligen vara tacksam om det är nån som läser mig blogg som vill börja stötta lite igenom bara en enkel komentar eller liknande.


Annas i dag så började jag dagen med att plocka tvätt och en lite promenad sen så år och frukost det blev


yougurt med papaya och persika smak, verkligen att rekomendera!! super god.


glömde tyvärr att dricka kallvatten för förbränningen i morse men jag sitter och pimplar vatten med cirton nu iaf , verkligen jätte gott :)


Nu ska jag kolla runt lite på internet efter lite thinspo för att boosta mig till senare så att träningen inte känns så jobbig senare  Haha (bilder kommer upp på bloggen snart)

 

 

XOXO     Maria Gustavsson

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards