Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Vatten vatten bara vanligt vatten.

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 21:25

Sitter och dricker just det... vatten!

läste nyss att billigt, hälsosamt och bra bantingsmedel är vanligt vatten


Drick ett litet glas vatten presic förre varje måltid för att minska hungern och drick ett stort glas till måltiden för att lättare kunna minska på potionerna utan att gå hungrig.


ett annat eget tips jag har är att tugga maten noga, efter varje tugga lägg ner bestiken och drick en klunkvatten innan du tar nästa tugga. låter jobbigt? men ja lovar det är effektivt.


Ätit upp min fortfarande hungrig?? vänta 10 min innan du tar nästa potion för det tar tid innan kroppen känner att den är helt mätt.


Det finns inga genvägar!!

 

XOXO      Maria Gustavsson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 23:13


Nu har jag haft en riktigt ta hand om mig själv kväll , den hade inget med min vikt att göra så nu tänkte jag tips om lite skönhetsprodukter som är super bra!   Fast först började med att sola 15 min känner sej så mycke frächare om man är lite br...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:51

     Måste bara tipsa om nått jag läste nyss :D   Att powerwalka i intervaler tränar både styrka i ben , rumpa och nedre sidan av magen + att det ger massa kondition ! power i 4 minuter sätt dej och vila 1 minut drick vatten pusta ut sen kör ...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:30


Här är ett tips från mig till er... om ni ska gå ner i vikt : Skit i vågen! Träna och må bra känn skillnaden på kläder och i självförtroendet i ställe.   Annars mår du skit bra med dej själv så ställer du dej på vågen i slutet av veckan så har ...

Av Maria Gustavsson - 19 oktober 2010 19:19

Hallo Hallo :D   Usch nu måste jag verkligen skärpa mig har ju fått jätte fina komentarer visste inte att bloggen skulle få folk att reagera :D hur kul som hellst!   Ett tips jag fått är att för att gå ner i vikt ska du tänka mest på mängden ...

Av Maria Gustavsson - 16 oktober 2010 21:16

Sanning.   Och det ligger till så här att jag starta blogg för jag vill ha en motivition och nått att kämpa för. jag vill visa min vikt nedgång över bloggen samtidigt som jag vill bygga upp bloggen och mitt mål är att tjäna pengar på den så jag k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards